fredag, februari 10, 2006

El Mango - uppviglaren! (Och superlänkaren)

He he... uppvigling lönar sig! Jag har nu lyckats uppvigla (kolla i kommentatorsfältet till länken) till en fight mellan inga mindre än de två giganterna Mikebike och Stefan Holm! Tidigare har jag ju lyckats hetsa till en underhållande fight mellan Mikebike och Lisa. Du kan i tur och ordning läsa om den fighten här (kolla i kommentatorsfältet), här , här (kolla i kommentatorsfältet), här och här.

Många länkar här ovanför. Var och en har valts med omsorg för att utveckla alla aspekter av El Mangos uppviglingar och dess konsekvenser. Håll tungan rätt i mun för att hänga med i svängarna bland länkarna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vilken skitkaka man kan skapa med ett litet mail, jag måste dock säga att jag tycker alla 3 kom vinnande ur denna dancebattle. Mikebike för att han verka stå för sin synpunkt, Stefan Holm för att....hmm vet inte riktigt varför men han har nog växt lite i mina ögon på nått sätt. Samt även du, då du golade ner Mike....

Anonym sa...

Hörde Holm av sig till dig också

Cliff Hanger sa...

Argaste - Kommunikation är alltid positivt, inkluderat golning. :-)

Anonym - Nej, Holm har inte hört av sig (än).

Per sa...

fantastiskt vilken debatt!

Härmed kan jag medela att din blogg blivit länkad på min blogg.

Hasta la vista baby!

Cliff Hanger sa...

Tack och bock. :-)

I´ll be baaack....

Anonym sa...

haha så kungligt bra.

http://mange.blogg.se