måndag, februari 20, 2006

Lena Ph - ett missförstått geni

Lena Philipssons skämtande i Melodifestivalen gick visst inte hem "i stugorna" som man brukar säga. Oavsett hur rolig Lena var, det skojiga i kråksången är när Lena säger att hon inte bryr sig "om folk förstår min humor eller inte". Observera - om folk inte förstår hur rolig hon är så är det för att folket inte vet bättre. Det handlar tydligen inte om att folk helt enkelt inte tycker att hon är rolig. Nej, hon är nog ett missförstått geni. Ett missförstått humorgeni.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lena PH, den gamla räven. Men. Flyttlasset bär mot Göteborg. Först för att jobba och sedan är det visst tänkt att jag ska plugga, när det blir har jag ingen aning om. Ett som är säkert är att det ska bli riktigt roligt. Du skriver riktigt bra föresten!
/E

Anonym sa...

Få saker retar mej till vanvett så som missförstådda genier.

Cliff Hanger sa...

e - Tackar, det värmer. :-) Lycka till på Sveriges baksida!

Anonym sa...

baksida ? :) jag tycker Göteborg är Sveriges framsida. Däremot är Stockholm en stad med typiskt storstadskomplex. Tur att det finns delade meningar, eller hur :)? / E

Cliff Hanger sa...

Jag skrev så mest för att retas med de göteborgare som alltid, till synes tvångsmässigt, ska kalla västkusten för bästkusten och att de bor på Sveriges framsida (när det egentligen är Sveriges framstjärt). Göteborgare har ett gigantiskt lillebrorskomplex. Sedan finns det förstås många trevliga göteborgare. Du får det säkert bra i sköt... jag menar Götet. Lite rått men hjärtligt skämtande är emellertid alltid bra.