torsdag, februari 16, 2006

El Mango har svaret på förälskelsens mysterium

Jag har nu verkligen kommit fram till varför jag fastnade för min sambo en varm sommardag för 18 månader sedan. Var det för att hon var charmig? Var det för att hon var vacker? Var det för att hon bländade mig med sin intelligens och sina vita tänder? Nej, det var självklart för att hon kommer ifrån Tidaholm.* En tjej som förknippas med en klassisk bajenramsa, hon måste ju bara vara rätt.

I skrivande stund kommer jag i och för sig att tänka på en hel del ramsor med mindre trevligt innehåll... Min teori kanske inte håller ändå. Nej älskling, jag förknippar INTE dig med "Tokiga bönder", "Skoterraggare" eller dylika ramsor. ;-)

*OBS! Ironi!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett större mysterium torde vara varför flickvännen fastnade för El Mango. Jag behagar givetvis skämta med dig, så här på nattkröken. No offense.

Anonym sa...

Va söt du är... ;-)
Nog för att det finns en del tokiga bönder i Tidaholm, men skoterraggare? Nja... Ligger nog lite för långt söderut för det!

Cliff Hanger sa...

Lindansaren - Ja, det kan man verkligen fråga sig. Hon (Bionda) nämner inte varför här ovanför i alla fall. Men jag misstänker att det var för min kropps skull.

Anonym sa...

Mangon...har du tillgång till spegel?! *moahahaha*

Cliff Hanger sa...

Virvla - Med risk för att låta som EvaEmma: Jag känner mig skitsnygg. I alla fall nu, när mössfrisyren är borta. Kunde knappt slita mig från spegeln igår.