fredag, januari 20, 2006

Mina 15 minuter i rampljuset?

För några dagar sedan, ca en vecka sedan, hamnade jag på GP:s sajt. Där kunde man tipsa om sin egen blogg. Detta tog jag fasta på, gjorde slag i saken och tänkte inte så mycket mer på det. Men nu har jag tydligen kommit med i tidningen, vilket Lisa uppmärksammade. Kul, kul. :-) Får se om jag råkar ut för en västsvensk anstormning. ;-) Jag vet dock inte hur stolt jag ska vara. Det verkar som jag mest kom med för en länkning som jag gjorde i ett blogginlägg. Tyvärr verkar det också som jag bara kommit med i papperstidningen och inte på nätvarianten av GP. Men alltid nåt, som han sa som kom till Åmål.

9 kommentarer:

Thérèse sa...

Mango är faktiskt min favoritfrukt så självklart är du länkad. Vore intressant att höra mer om kompisen som jobbat som tipsombud och Waldner försökte blås på pengar men det kanske inte lämpar sig för en blogg. Waldner har väl slutat spela också sen han "kom ut" Så gillar vi väl hammarbyaren Waldner

Anonym sa...

Jag ville helst inte ägna någon längre tid åt bilden. Men man kan ju i alla fall konstatera att han har rediga bitchtits. Usch, är det med den där bilden innaför ögonlocken man ska somna med inatt?
Hovvaligen.

Cliff Hanger sa...

Tackar Thérèse. :-) Du har nog rätt i att den där storyn inte lämpar sig för en blogg som denna. Men vi kan nog konstatera att J-O har fler lik i garderoben än vi vill att han ska ha (du kan apropå det läsa Biondas kommentar till mitt inlägg om J-O). Vi vill ju gilla honom.

Anonym sa...

Va?! Vaddå kom ut?!? Är han bög?!???

Anonym sa...

Men det var inte så mycket rrauuurrrrr att jag blev av med mina nissar...de är två till antalet just nu fastän det känns som om de kanske egentligen är typ fem.

Även när jag var fattig student fann jag sätt att shoppa på. Tex jobba extra, äta bara makaroner och kanske lite cvitamin för att slippa skörbjugg, bo billigt, gå till skolan...

Geosense blev jag just arg på. Enligt den så skulle Cuba, havanna, ligga i Afrika. Min motståndare fick rätt. Den visade mig alltså vilseledande information för att jag skulle förlora. Irriterande!!

ruinzolas sa...

É óbvio que sim!

lisa sa...

grattis till kändisskapet!

lisa sa...

grattis till kändisskapet

Anonym sa...

jahajajustdet, nissar dvärgar tomtar är enligt norrländska mått mätt tydligen benämningar på hur länge man varit utan ligg. nisse - vecka, dvärg - månad, tomtar - år. Nissar har man då och då, dvärgar är rätt jobbiga ju fler de blir och tomtar *schyyy* om vi inte pratar om dem så kanske de inte dyker upp...