lördag, mars 18, 2006

Smådjävlig

Blogthings har en massa småkul tester man kan göra. Efter ett besök hos denna djävul, inspirerades jag att göra samma test.

You Are 50% Evil

You are evil, but you haven't yet mastered the dark side.
Fear not though - you are on your way to world domination.


Vissa grejer som man kryssade i var rätt oskyldiga. Andra var grejer som bara hänt någon enstaka gång. Tror inte att jag behöver revidera min påstådda snällhet. Även om "world domination" vore intressant (se ovan och här).

4 kommentarer:

Andreas sa...

Ynkliga mask!

=)

Cliff Hanger sa...

När kritiken kommer från hin håle själv tar jag kritiken med en nypa salt...

Anonym sa...

Jag blev bara "36% evil"...

"A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.
In some ways, you are the most dangerous kind of evil."

Anonym sa...

jag är bara 30%, med samma motivering som Bionda. Å andra sidan är jag 80% weird.