fredag, mars 17, 2006

Experiment

Sex, porr, naken, knulla, Carola, Kikki Danielsson, BWO, Lena Philipsson, Mats Sundin, Peter Forsberg, Linda Rosing, Göran Persson, George Bush, Paris Hilton, Pamela Anderson, Britney Spears.... Nä, nu orkar jag inte hitta på mer dynga... får se om jag får många extra besökare som följd av detta. Om du som läser detta kom hit som en följd av en sökning på något av de ovanstående orden - grattis! Här finner du troligen mer kvalitativ läsning än du var beredd på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kom ju hit. Fast inte på grund av din flod av fula ord :)
Trevlig helg!

mattiasg sa...

vafan! här trodde man att man hade Kikki gör sex o knullgrejer med Carola och foppa...

för ett tag sen skrev jag 'porfilm' o drog in över 50 xtra den dagen (vilket gjorde att min blogg sköt i toppen eftersom jag har 17 de andra dagarna)

Anonym sa...

Hur hamnade jag här nu då?

Anonym sa...

jag kan ju säga att medans jag läste alla dessa ord så funderade jag på vad inlägget skulle handla om....... jag vart besviken mango :)

Cliff Hanger sa...

El Pedro och ni andra - Som den konstnär jag är handlar inte bloggandet i första hand om att tillfredsställa läsarna, utan om att beröra. ;-)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Oups!