söndag, mars 19, 2006

Mango för hela kroppen

Tips till mina kvinnliga läsare: Smörj in kroppen med mango! ;-) Nedanstående är hämtat från The Bodyshop (scrolla neråt efter att ha klickat på länken).

MANGO FÖR HELA KROPPEN

Härligt fuktighetsbevarande mangokärneolja är huvudingrediens i Mango Bath & Body som innehåller ett flertal produkter för en mycket torr hud.

Följande produkter ingår:

MANGO BODY BUTTER
Kroppssmör som funnits länge i sortimentet och är en gammal favorit för många. Har omformulerats och innehåller fuktighetsbevarnade mangokärneolja, shiasmör och mandelolja. För mycket torr hud.
Pris: 200 ml, 155:-

MANGO DRY OIL MIST
En lätt och fuktighetsbevarande spray som mjukgör huden. Innehåller naturliga oljor utan att kännas fet på huden. Applicera på torr eller fuktad hud. Innehåller mangokärneolja, sesamoja och solrosolja. För mycket torr hud.
Pris: 100 ml, 184:-

Nyhet! Mango Body Scrub
En rikt fuktighetsbevarande och oljebaserad kroppsskrubb. Mangokärneolja. Innehåller sojaolja från ett Community Trade projekt i Brasilien samt solrosolja för fuktighetsbevaring. Exfolierande socker från ett Community Trade projekt i Paraguay.
samt exfolierande salt peelar.
Pris: 200 ml, 209:-

MANGO SHOWER GEL
Härligt löddrande duschgelé som kan användas både i dusch och i bad. Fuktighetsbevarande mangokärneolja gör huden mjuk och len.
Pris: 250 ml, 99:-

MANGO LIP BUTTER
En krämig läppprodukt som smälter på läpparna. Innehåller mjukgörande shiasmör från vårt Community Trade projekt i Ghana samt fuktighetsbevarande mangokärneolja.
Pris: 10 ml, 89:-

MANGO TVÅL
Krämigt löddrande tvål med doft av mango.
Pris: 100 g, 43:-

MANGO BATH FIZZIE
Löddrande badbrus med mangodoft.
Pris: 140 - 150 g, 47:-

4 kommentarer:

Babushka sa...

Mmm mango är fint. Jag hade en period där jag tyckte att mango var sjukt sexigt att äta. Mitt ex snappade upp det så han pajjade hela grejen när han började ta med sig en mango varje gång han kom hem till mig...lite genomskinligt lixom.

Annars kan man göra som jag föreslog att min lilla manliga assistent skulle göra....ta på sig ett par leopardstring och smörja in sig i drottningsylt *asg*

Sexistisk, jag? Nääädå, idag är vi riktigt goda vänner han och jag.

Anonym sa...

jag fick otroligt snuskiga associationer av det här. jag måste nu gå och tvätta hjärnan med karbolsyra.

Cliff Hanger sa...

*Ler, bara ler* :-)

Anonym sa...

Ha ha!!!