onsdag, mars 15, 2006

Fem goda egenskaper

Har fått i utmaning av Studiomannen att lista fem goda egenskaper. Känns lite mysko att göra en sådan lista när man känner sig låg (se föregående inlägg). Det är bättre idag idag än igår, men fortfarande inte helt bra. Hur som helst, här är några bra egenskaper som jag tror mig ha:

* Snäll.

* Rättvis. Har ett ganska starkt rättvisepatos.

* Lojal. Har jag en gång börjat gilla någon som vän krävs det mycket för att jag ska släppa dig. Är inte långsint.

* Har hyfsad bollkänsla. Biljard är min paradgren. Tyvärr har det inte blivit så mycket av det på sistone.

* Ganska allmänbildad. Vet lite om mycket. Nyfikenheten är grunden till detta, antar jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde uppviglande! Jag tycker det är en bra egenskap i ditt fall...Hoppas du mår bättre ( Detta inlägg kommer ta kål på min arga image men vaffan.....)

Anonym sa...

På tal om uppviglande så såg jag att EvaEmma är igång igen http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,792011,00.html
jag orkade inte blogga om det, just nu är min ilska annorstädes men kanske kanske kan det bli ett litet spydigt inlägg om det här någon gång senare.

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/
0,2789,792011,00.html

testar att lägga in ett litet break för att få hela länken att synas.

Cliff Hanger sa...

Argaste - Tack för att du sätter din image på spel, man blir ju nästan rörd... Känns klart bättre idag. Vet inte om det mest beror på att det varit en bra dag, eller för att VFU-perioden är över för denna gång, men jag tror faktiskt mest på det förstnämnda.

Ska kolla in EvaEmma...

Anonym sa...

Jag kan intyga äktheten i dessa fem egenskaper! Kan räkna upp ett antal till men allt är inte riktigt barntillåtet... ;-)

Unknown sa...

Men jag vill höra dåliga egenskaper också!