söndag, november 27, 2005

Dricka eller äta sköljmedel?

Välkomna till min blogg! En ren impulshandling faktiskt. Får väl se om jag kan skriva något som kan locka några förvirrade människor där ute. ;-) Målet är naturligtvis på lång sikt världsherravälde. Men så här i början är mina ambitioner betydligt blygsammare. Kommer inte att vara allt för utlämnande i alla fall inte i början. Om "tittarsiffrorna" blir allt för låga vill jag dock inte utesluta en "nakenchock" eller dylikt... ;-)

Tvättdag idag. Slötittade på sköljmedelsflaskan och såg till min förvåning att den var testad av Coops provkök! Stackars satar... Men tack för att ni offrade er för oss andra! May you rest in peace.

Det är roligare att spela innebandy med personer som är allmänt dåliga, men som i alla fall försöker passa och kämpa, än att spela med duktiga som är ego och inte jobbar på. Själv är jag naturligtvis en utomordentlig lagspelare. Fast målet där jag slog till direkt, mellan benen på mig själv och med ryggen mot målet var enbart min förtjänst. Bara min.

Inga kommentarer: