lördag, april 08, 2006

Bajenskon!


Det är väldigt populärt med modebloggar har jag förstått. Nu ska ni inte vara oroliga att Tankar om stort och smått ska omvandlas till en av lite för många modebloggar i mängden. Jag tänker inte ge efter, bara för att en favorit som Mikebike inte kunnat stå emot trycket. Men när Kappa introducerar Bajenskon måste jag självklart uppmärksamma detta. Bajenskon skulle naturligtvis passa väldigt bra till Bajenfoten. Tyvärr har jag väldigt ont om pengar just nu, har inte råd med Bajenskon för tillfället. Kanske Solidaritetsbloggen förstår hur viktigt det är för mig att klä mig rätt för att kunna praktisera den enda sanna läran på bästa möjliga sätt? Snälla, starta en insamling till detta välgörande ändamål!

13 kommentarer:

Anonym sa...

imponerande att de lanserar en sko för supportrarna.

VFHC är nästan pinsamt sunkiga när det gäller merchandise.

jag kan donera stålar men du får åka ned till GBG o hämta :)

Thérèse sa...

Åh vad snygg den är!

Anonym sa...

Så snygg får du inte va, då får du inte gå hemifrån! ;-)

Anonym sa...

Uschan...finns det inte några blågula (boltic) eller om de värvar Daniel Svedberg så vill jag ha Lila o gula för då är Boltic inte längre mitt förstalag!

Anonym sa...

den skon måste du ju köpa...så king!!!!!

http://mange.blogg.se

Andreas sa...

Utmärkt exempel på kapitalförstörelse, sanna mina ord.

Imorgon kväll kommer jag för övrigt stå på södra och skrika och sjunga med lillebror och.. Emma.. ;) (Hon har lovat att fixa en grönvit BH och flasha med i händelse av mål..)

Är du på plats? Hör av dig isåf om du vill ta en öl innan...

lisa sa...

instämmer med el_p. jag har några kronor liggandes här. Om du kommer till Götet kan jag donera!

Cliff Hanger sa...

Jag måste nog köpa den där skon, åtminstone till att ha på sig på matchdagarna. Annars...nja, jag brukar vara mer diskret klädd, om sanningen ska fram.

Trevligt med dessa generösa göteborgsmänniskor. :-) Man blir faktiskt lite sugen på att åka dit, kanske i samband med en bortamatch (jag pratar fortfarande i fotbollstermer).

Andreas - Svarar på din blogg. :-)

Hänna sa...

Det ser ut som det är två tjejer som sitter längst fram på skon. Rygg mot rygg.
Är det det? Eller måste jag plocka fram läsglasögonen?

Cliff Hanger sa...

Mosstrollet - Jodå, visst är det två tjejer. Det är Kappas logotype.

Andreas - Jag har mailat dig.

Studiomannen sa...

Man kan säga att de är snygga om man är Bajare.

Men det är emot alla naturlagar att t ex Andreas och jag skulle bära sådana skor.

*brrrrrrr*

Andreas sa...

Jag kommer naturligtvis att skaffa dessa istället.

Cliff Hanger sa...

Andreas - Fan, det är inte bra för min syn att se sånt där. Du får skriva en varningstext nästa gång du ska skrämmas!