måndag, september 25, 2006

Dagens låt (3): You were always on my mind

Som den uppmärksamme bloggläsaren kunde se, fanns det i förra inlägget en cliffhanger (häpp!). Dancin´ with myself var som sagt bara ena låten som avverkades under debutkvällen vid karaokemicken. Undertecknad fick nämligen blodad tand och drog lite senare även av klassikern här nedanför. Att tre par faktiskt dansade långsamt till mina tveksamt inprickade toner gjorde mig mycket stolt. Mindre stolt blev jag när jag dagen efter såg den film som min duettpartner från föregånde sånginsats producerade under mitt soloframträdande. Men det var kul.

4 kommentarer:

Andreas sa...

Jamen var är videon då? Va? Vaaaaaaaaa?

Cliff Hanger sa...

Ser du inte? Den är ju mitt i inlägget. ;-)

Jaha, videon med mig? Den är i säkert förvar.

Anonym sa...

men var det Elvis version eller Pet Shop Boys version?

Cliff Hanger sa...

Elvis version. Pet shop boys version är också bra, men det var Elvis jag körde.