fredag, december 23, 2005

The times they are a-changing

Hujedamej!

Var i Ringens köpcentrum igår. Där hade Teknikmagasinet öppnat en ny butik. Slötittade lite i ett skyltfönster. Där ligger mini-dvd-spelare, mobiltelefoner och skojiga, onödiga prylar snyggt upplagda. Men... vad är det som ogenerat står där som en fallos och stirrar mot en mitt i centrum av skyltfönstret? Jo, en dildo! Gudars skymning! Annat var det på min tid! Då var dildos något som fanns i välsorterade porrbutiker eller som under fniss och blossande kinder plockades fram på säljpartyn med den innersta cirkeln av de närmaste väninnorna. Men här stod alltså denna syndiga tingest och bjöd ut sig i all sin guldglänsande nakenhet, helt utan skam. Som den gode kristne jag inte är, gick jag inte in i butiken och erbjöd personalen att driva ut sina onda, perversa andar genom den exorcist som jag inte känner och inte kan förmedla en kontakt med. Men jag höjde lite på ögonbrynet, det gjorde jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hade säkert tänkt "Vad trevligt, en stafettpinne" om
inte jag fått dig att tänka efter :) Dessutom sneglar du på höghus. Jojo, tankeverksamheten har satt igång!

Det lustiga är att killar fortfarande verkar tro att
"tjejer inte sysslar med sånt" att vi är oskyldiga små änglar som sover med händerna på täcket när vi i själva verket är precis som killarna.. Inte alla kanske. Men iaf.

Cliff Hanger sa...

Nej då, jag vet mycket väl vad tjejer kan syssla med. Men det som fick mig att höja på ögonbrynet var att det låg framme så där. Inte för att det stör mig, det bara förvånade mig lite.