torsdag, december 29, 2005

Nu får det vara nog!

Har varit en inomhuszombie sedan annandagen nu. Har varit sjuuuk. Idag var första gången som jag var utomhus sedan nämnda annandag. Efter mycket inre peppande tog jag mod till mig och vågade mig ut. Det kändes lite farligt och spännande att ge sig ut i civilisationen, ut till människobyn. Jag trotsade de gigantiska snömassorna och gick med bestämda steg till ICA, där jag pantade julmustflaskor och köpte ett frimärke. Efter detta äventyr blev jag dock väldigt snorig igen, så jag fattade ett beslut att hålla mig lugn tills i morgon. Men då, då måste jag vara betydligt bättre, då får det vara slutsnorat! Ska ju få finbesök från England och åka utomlands, allt på samma dag! Ok, jag ska till Åland, men va fan... Wish me luck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

en liten resa, det låter trevligt :) Jag ska också röra på mig en sväng, fast bara till Gävle. Men det kan nog också bli rätt exotiskt! (?) :)

Cliff Hanger sa...

Har ju lyckats smitta ner sambon nu också, och själv är jag fortfarande snuvig. Så vi lyckades flytta resan en vecka framåt. Gävle kan nog vara väldigt exotiskt, det finns ju exotiska människor som kommer därifrån om inte annat (tänker närmast på kaftanmannen).

Anonym sa...

Stackars mangon!

Hihii hockeyfrillor är kul! Fula människor är kul! Perfekt kombo!

17-2 idag! woohoo!! Vi kom igång lite för sent kanske men Superallsvenskan får hålla i sig! *stursk*