tisdag, juli 11, 2006

På begäran: Cliff Hanger låter Cliffhanger illustrera denna blogg


Argaste framförde ett önskemål om att jag skulle lägga upp denna bild, eftersom den var så passande nu när jag bytt namn. Jag kan inte annat än hålla med. "Sly" är visserligen ingen personlig favorit, men han är lite "kult" i min värld. Om jag hade varit Filip Hammar eller Fredrik Wikingsson hade jag velat ha med honom i High Chaparall, där skulle han passa in bra. Jag gillar "An avalanche of thrills" på bioaffischen också. Det är ju precis som här på Tankar om stort och smått, eller hur?

16 kommentarer:

Anonym sa...

Sådär ja!

Stefan sa...

så grymt illustrativt till namnbytet!

Cliff Hanger sa...

Enkelt men genialt!

Anonym sa...

men du hade fått plus poäng om du hade fixat ett mellanrum såsom Cliff Hanger skall stavas :)

Om du funderar på att byta igen så har jag ett tips:

Bice Corve

Andreas sa...

HAHAHHAHAHA.
el pedros förslag var ju bäst!

Cliff Hanger sa...

Vaffan, är det bloggmobbing på gång?

Okej El Pedro, jag byter till Bice Corve om du byter till Inge Vidare.

Anonym sa...

det är bästan så att jag vill anta men mit nick är Simpsonsinspirerat så jag vet inte.


kanske om jag bloggar full så byter jag ;)

Anonym sa...

Var ska detta sluta? Först fick jag skilja mig från Mr Mango och blev sambo med Herr Galge istället. Nu är Rambo med i ekvationen också... Börjar bli en schizofren ormgrop det här... ;-)

Cliff Hanger sa...

El Pedro - Jag menade inte allvar, jag skulle aldrig byta Cliff Hanger till Bice Corve. Funderar annars fortfarande på dina bakomliggande tankar till ditt namnförslag... hmm...

Bionda - Glöm inte bort att jag även är Homer ( http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/2006/04/jag-r-homer_22.html )!

Kärt barn har många namn.

Anonym sa...

hade inga direkta avsikter , ville bara få ut detta roliga namn.

jag skrattade så jag grät första gången jag såg namnet :)

Anonym sa...

Ha ha :))

Cliff Hanger sa...

El Pedro - Så det finns verkligen någon som heter så! Jag trodde att det bara var ett anmn som du fantiserat ihop. :-)

Cliff Hanger sa...

namn

Anonym sa...

Affischen är bra. Cliff hanger fungerar också bra.
Det är bara jag som är lite konservativ:-), jag tyckte Mangon var super.

Cliff Hanger sa...

Det verkar vara kvinnorna som är mest konservativa i den här frågan av någon anledning. Men hav förtröstan! Jag heter fortfarande El Mango, fast nu i andranamn.

Anonym sa...

Bice Corve är ju jäkligt copywritten. Bice Corve Entertainment, founded in 1998.