fredag, augusti 10, 2007

Bilbatteri börjar inte på "små"

Tidigare idag zappade jag förbi ett sådant där idiotiskt ordgissarprogram igen. Denna gång skulle man gissa på ett ord som började på "små". Nyfiken som jag är kollade jag några minuter, eftersom jag undrade vad det kunde vara för ord. Det ringdes in och gissades på "smålänning", "smågodis" och "småkakor". Sedan ringde någon filur in och gissade på "bilbatteri". Undrar om han bara var dum i huvudet eller om det låg något annat lurt bakom?

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Fniss....tror han jäklades för att få se programledarens min. :-)

Cliff Hanger sa...

Inte omöjligt, men ett kostsamt bus i så fall...

Anonym sa...

He he!

stella sweden sa...

Han hade nog bara tappat några hästar...stackarn!

Cliff Hanger sa...

Ja, han hade definitivt inte alla indianer i kanoten.