torsdag, december 04, 2008

Lika som bär: Linda Rosing och Rickard Engfors


8 kommentarer:

TeachMom sa...

Jobbigt läge när Rickard är snyggare och ser mer ut som en tjej än Rosing... :)

Cliff Hanger sa...

Nja, jag tycker inte att nån av dem är särskilt snygg... Men Linda såg bättre ut innan operationerna.

För övrigt vill jag passa på att be om ursäkt för att jag bloggar om Linda Rosing så här. Hon ska egentligen tystas ner. Men det är El Pedros fel - han styrde in mig på Rosings blogg.

stella sweden sa...

HANN kunde vart ganska snygg ifall han slängde av sig bikinin o inte försökte se ut som en tjej?

;)

Cliff Hanger sa...

Stella - Nej, säg inte åt honom att slänga av sig bikinin! Detta är en barntillåten blogg!

Anonym sa...

Han är snyggare som tjej än som kille... =)
Hon är inte snygg alls, dessa läppar, de anländer ju en kvart innan resten av henne. *ryser*

Cliff Hanger sa...

Jenny - Nja, jag tycker att han har för manliga drag för att vara snygg som tjej. Men jag håller med om att Lindas läppoperation(er?) inte varit så lyckade.

stella sweden sa...

Hahaaa...menade att han skulle slänga bhån o ta på sig ett par boxershorts elr nått...o de är väll barntillåtet?

Cliff Hanger sa...

Bara man slipper se ombytet så...