torsdag, december 14, 2006

Hjälp!

Jag kan inte skriva kommentarer på andras Blogger-bloggar! Det har varit så i tre-fyra dagar nu. Meddelandet som kommer upp när jag ska publicera mina kommentarer lyder:

"Could not log you in. Double check your password or try again later."

Det konstiga är att jag som synes kan logga in för att skriva i min egen blogg. Det är ju samma användar-ID och lösenord till det som för att publicera kommentarer på andras Blogger-bloggar.

Finns det någon smart och vänlig själ som kan hjälpa mig?

6 kommentarer:

Anonym sa...

det beror nog mest på nog att blogger euger.

måste vara något old school vs betabloggar?

Andreas sa...

Välkommen i klubben.

Det är vi som inte gått över till beta som inte kan logga in på bloggar som har gått över till beta.

Studiomannen sa...

OCh vi som inte FÅR byta till beta för blogger. Fan vad less jag blir.

Tankevågor sa...

Men ska det vara så här? Går det inte att göra nåt åt det?

Anonym sa...

Det är alltså inte bara Blogsofts kunder som har ett litet helvete...

Cliff Hanger sa...

El Pedro - Du är nog inne på rätt spår.

Andreas - Varför ska det vara så? En annan konstig sak är att jag kunde kommentera på Beta-bloggar för bara några dagar sedan.

Studiomannen - Nu fattar jag ingenting. Vilka får inte det? Varför får de inte det?

Londongirl - Ja, det undrar jag verkligen också. Går det inte att göra nåt åt detta???

Lars Anders - Ingen idé att byta alltså...