söndag, maj 17, 2009

Göte Borg

Göte Borg

10 kommentarer:

Allteftersom sa...


AIK Petterson

Anonym sa...

Jag har jobbat med Lise Bergh. På riktigt.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www2.amnesty.se/wk.nsf/lisebergh.jpg&imgrefurl=http://www2.amnesty.se/wk.nsf/lb070305&usg=__bZRcEGFK9pVltYRB4wWRBOVBr2o=&h=425&w=350&sz=24&hl=sv&start=1&sig2=6ak3FstduNX1pS9_BUAKUw&um=1&tbnid=N5Tof-sgukWPjM:&tbnh=126&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dsite:www2.amnesty.se%2BLise%2BBergh%26hl%3Dsv%26lr%3D%26safe%3Doff%26um%3D1&ei=enIQStK0FYyFsAaq78j_Bw

Anonym sa...

Ja jävlar vilken bra länk...

Cliff Hanger sa...

Allteftersom - Det sjuka är att killen säkert inte ens är aikare. Hur som helst: En galning av rang är det som vi har att göra med där.

Blodpudding - Stackars människa. Och Anne Ahl gick i min skola när jag var liten... Den där länken ser mer ut som en roman än en länk.

Anonym sa...

Det är inte så jäkla synd om Lise Bergh. Jag tror hon är generalsekreterare för Amnesty nu...

Grejen var att första gången jag träffade henne var på ett möte i... Göteborg! Jag hade ett helvete att komma ihåg vad hon hette för varje gång jag snuddade vid tanken på att hänvisa till henne som Lise Bergh så fick jag för mig att hon inte kunde heta så och att det måste vara min sjuka hjärna som spelade mig ett spratt.

Cliff Hanger sa...

Jo, jag tror att Amnesty gav henne jobbet för att de tyckte så synd om henne. De är ju bra på att tycka synd om folk (och att dessutom göra något aktivt, inte bara tycka synd om). ;-)

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag har också jobbat med Lise - på riktigt!

Cliff Hanger sa...

Skönt att ni har riktiga arbeten och inte bara låtsasjobbar. :-)

Anonym sa...

Coolt. Just nu jobbar jag på låtsas = sitter på kontoret och surfar i smyg.

Cliff Hanger sa...

Hm... en annan jobbar ju alltid på riktigt (eller vänta... när jag sitter reserv och läser tidningar är det inte heller så arbetssamt...eller när jag tomkör och lyssnar på radio). Jag vill också låtsasjobba!