tisdag, oktober 06, 2009

Lika som bär

Gissa vilka dessa foton föreställer och vem som är vem!


6 kommentarer:

Daniel sa...

Ingen aning sa finnen. Men sku knasa dem båda!

Lovisa sa...

Lasse Lindroth överst och Eddie i idol på bilden under!:D

Jah Hollis sa...

Det är ganska enkelt att ta reda på vilka det är. Klickar man på bilderna står det i bildernas namn vem det är. :-)
Och Lovisas svar är helt rätt. Jag hade inte klarat det utan att fuska. Vem kan hålla reda på alla dessa dagsländor spm föds ur Idol?

Cliff Hanger sa...

Daniel - Översätting tack! Vad betyder "sku knasa"? Jag gissar att det betyder att du skulle kunna tänka dig att gosa med dem båda.

Lovisa - Helt rätt! :-) Hade trott att du var lite ung för att känna till Lasse Lindroth, men tydligen inte.

Jah Hollis - Jo, jag visste det. Tänkte skriva "fuska inte genom att klicka på bilderna", men jag avstod eftersom jag trodde att det skulle få motsatt effekt och att inte så många skulle tänka på att klicka på bilderna ändå.

Följer man Idol är det inte så svårt att känna igen Eddie. Jag vet att det inte är så creddigt att följa Idol. Men jag tycker att det är roligt som TV-underhållning att följa deras utveckling och se vilka som lyckas och vilka som inte lyckas, ackompanjerat av alla stora drömmar, hopp och känslor.

Jah Hollis sa...

Jag tror folk kommer att minnas Lasse L längre än de kommer att minnas Idol-Eddie.
Inget fel i att kolla Idol om man tycker det är kul. Själv har jag svårt för tv överhuvudtaget nuförtiden.

Cliff Hanger sa...

Ja, Lasse var en klart större artist än Eddie, utan tvekan.