onsdag, november 30, 2005

Att förena nyt.. nöje med nöje

Efter att ha gnuggat geni(nåja)knölarna i några minuter för att komma på nåt vettigt att skriva så kom jag på detta: Tänkte att jag skulle förena nöje med nöje. Det var kul att det idag regnade in lite kommentarer till tidigare inlägg. Tack för det. :-) Det inspirerade mig till följande idé: Jag har fortfarande inte hittat någon besöksräknare till denna blogg, om det nu finns någon någonstans (?). Så jag tänkte att alla ni horder med läsare som jag har skulle ta och skriva något (använd comments-funktionen här under). Skriv gärna vad som helst, men som en hjälp på traven kan du skriva ditt bästa resminne, sånt är alltid kul, gärna med en kort motivering eller varför inte en anekdot? För egen del kanske Hersonissos 1997 är favoriten. 8 grabbar, mycket bus och många minnen.

Inga kommentarer: