fredag, december 07, 2007

Lika som bär: Louay "Lolo" Chanko och Gianluca Zambrotta


4 kommentarer:

stella sweden sa...

sorry, men du har blivit utmanad av en gotländska...(men inte på gotländska)
;)

Som man säger i monopol...gå till min blogg och ta den eller ej)

Sånger från nedre botten sa...

Dags att vakna! Jag har en utmaning/uppmaning till dig och vem som helst som vill haka på; gör en årsbästalista. Läs mer hemma hos mig.

Lycka till!

Tankevågor sa...

Väldigt lika. Man skulle nästan kunna tro att det är samma person på bilderna!

Cliff Hanger sa...

Stellapolaris - Jag har redan fått den utmaningen av Stefan. Jag som är så dålig på att uppdatera, ska jag klara av en utmaning nu också? Tackar för frågan i alla fall. Det är inte omöjligt att det dyker upp en lista så småningom.

SFNB - Jag har svarat dig på din blogg.

Londongirl - Tack för den bekräftelsen. :-)